• 18-08-2023, 01:28:25
    #10
    Böyle insanları seviyorum. Allah daha çok versin
  • 18-08-2023, 01:35:09
    #11
    Bütün ümidim gençliktedir
    Proje dediğimde, aklıma sen geliyorsun kardeşim. Doğru adımları, doğru zamanda atıyorsun. Ancak sen girdiğin projelere hatırı sayılır bir kaynak da aktarıyorsun. Sermayesiz kazanayım diyenler varsa, biraz daha çaba göstermeliler. "Armut piş ağzıma düş" olayı yok.
  • 18-08-2023, 01:45:25
    #12
    Bu foruma ilk girdiğimden beri forumda gördüğüm bilgisini paylaşmaktan kaçmayan ve büyük riskler büyük hedefler şeklinde çalışan nadir kişilerden birisin abi. Tesettür giyim işinde ayrı mobil uygulama tarafında ayrı işler yaptın tabii sağlam sermaye sağlam disiplinle girdiğini bu riskleri aldığını düşünüyorum. Başarılarının devamını dilerim...
  • 18-08-2023, 02:21:20
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Maşallah Allah Daha Çok Versin. Başarılar Dilerim.
  • 18-08-2023, 19:16:17
    #14
    Nickinizi sonuna kadar hakediyorsunuz tebrikler
  • 03-09-2023, 15:48:55
    #15
    helal olsun, başka ne denir.
  • 10-04-2024, 21:19:35
    #16
    takip eden vardır belki şu anki durum hakkında bilgilendirme yapayım. aradan neredeyse 1 yıl geçti sadece %20 lik bir büyüme gerçekleştirebildim çünkü artık nakit akışına aktaracak param ve kredim kalmadı, zaten kredi şu an almak çok büyük risk. bir süre bu ciro ve satışlarda dolanmam gerekiyor. devlet desteği ödemeleri gelince x2 yapmaya çalışacağım.
    e-ihracat desteklerinde onay alan 10 e-ticaret firmasından 1 tanesi benim 1 tanesi abimin. yaklaşık aylık 15 bin euro hibe almaya başladık. onunla ilgili detayları da ayrı bir konuda anlatacağım.
  • 14-05-2024, 22:17:17
    #17
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takip eden vardır belki şu anki durum hakkında bilgilendirme yapayım. aradan neredeyse 1 yıl geçti sadece %20 lik bir büyüme gerçekleştirebildim çünkü artık nakit akışına aktaracak param ve kredim kalmadı, zaten kredi şu an almak çok büyük risk. bir süre bu ciro ve satışlarda dolanmam gerekiyor. devlet desteği ödemeleri gelince x2 yapmaya çalışacağım.
    e-ihracat desteklerinde onay alan 10 e-ticaret firmasından 1 tanesi benim 1 tanesi abimin. yaklaşık aylık 15 bin euro hibe almaya başladık. onunla ilgili detayları da ayrı bir konuda anlatacağım.
    Selamlar,
    Hocam öncelikle tebrikler, başarılar dilerim. Biraz sorum var, şimdiden teşekkürler
    • 120k üzerine çıkma sebebi ürünün o aylarda daha çok satması mı?
    • Amazon'a yüzde kaç komisyon veriyorsunuz?
    • Amazon olmasa kendi siteniz üzerinden reklamlarla doğrudan satış yapmanız mümkün mü?
    • Kargo için ortalama ne kadar ödüyorsunuz? Amazon olmasa PTT kargo ile bu ürünler kaç liraya gider, hiç araştırabildiniz mi?
    • Birde 15k hibe kaç ay alınabiliyor?
  • 14-05-2024, 23:02:37
    #18
    Çok faydalı bir konu olmuş tebrikler.