takip eden vardır belki şu anki durum hakkında bilgilendirme yapayım. aradan neredeyse 1 yıl geçti sadece %20 lik bir büyüme gerçekleştirebildim çünkü artık nakit akışına aktaracak param ve kredim kalmadı, zaten kredi şu an almak çok büyük risk. bir süre bu ciro ve satışlarda dolanmam gerekiyor. devlet desteği ödemeleri gelince x2 yapmaya çalışacağım.
e-ihracat desteklerinde onay alan 10 e-ticaret firmasından 1 tanesi benim 1 tanesi abimin. yaklaşık aylık 15 bin euro hibe almaya başladık. onunla ilgili detayları da ayrı bir konuda anlatacağım.