iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
takip eden vardır belki şu anki durum hakkında bilgilendirme yapayım. aradan neredeyse 1 yıl geçti sadece %20 lik bir büyüme gerçekleştirebildim çünkü artık nakit akışına aktaracak param ve kredim kalmadı, zaten kredi şu an almak çok büyük risk. bir süre bu ciro ve satışlarda dolanmam gerekiyor. devlet desteği ödemeleri gelince x2 yapmaya çalışacağım.
e-ihracat desteklerinde onay alan 10 e-ticaret firmasından 1 tanesi benim 1 tanesi abimin. yaklaşık aylık 15 bin euro hibe almaya başladık. onunla ilgili detayları da ayrı bir konuda anlatacağım.
Selamlar,
Hocam öncelikle tebrikler, başarılar dilerim. Biraz sorum var, şimdiden teşekkürler
  • 120k üzerine çıkma sebebi ürünün o aylarda daha çok satması mı?
  • Amazon'a yüzde kaç komisyon veriyorsunuz?
  • Amazon olmasa kendi siteniz üzerinden reklamlarla doğrudan satış yapmanız mümkün mü?
  • Kargo için ortalama ne kadar ödüyorsunuz? Amazon olmasa PTT kargo ile bu ürünler kaç liraya gider, hiç araştırabildiniz mi?
  • Birde 15k hibe kaç ay alınabiliyor?