• 01-08-2023, 21:26:58
    #55
    Merhaba öncelikle ücretsiz yardımcı olduğunuz için teşekkür ediyorum.
    Benim soruma gelecek olursak satılan ürünümüz müşteri tarafından iade edildiği zaman ne oluyor? Tekrar depoyamı gönderiyor yoksa ne oluyor? Örneğin ürünümüz kırık gitti müşteriye.
  • 02-08-2023, 04:04:15
    #56
    bulut51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba öncelikle ücretsiz yardımcı olduğunuz için teşekkür ediyorum.
    Benim soruma gelecek olursak satılan ürünümüz müşteri tarafından iade edildiği zaman ne oluyor? Tekrar depoyamı gönderiyor yoksa ne oluyor? Örneğin ürünümüz kırık gitti müşteriye.
    Merhaba,
    İadeler tekrar Amazon depolarına yapılır, farklı bir adrese yapılmaz. Amazon deposunda ürün kontrol ediliyor eğer tekrar satılabilirse stoklara girer.
    Satılamaz veya dediğiniz gibi kırıldıysa bu ürünü, Amerika içi adrese transfer edebilir veya bir ücret karşılığı Amazona çöpe attırabilirsiniz.
    Evet, çöpe atmakta ücretli
  • 02-08-2023, 04:38:02
    #57
    Aydınlatıcı bir konu olmuş teşekkürler,bilgi içeren konulara hasret kaldık
  • 02-08-2023, 04:50:48
    #58
    Bilisimworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aydınlatıcı bir konu olmuş teşekkürler,bilgi içeren konulara hasret kaldık
    Rica ederim, umarım faydalı oluyordur.
    Sabaha karşı bu güzel yorumunuza istinaden güzel bir şey daha paylaşalım.

    Bizim de başladığımız da çok bir sermayemiz yoktu. Kredi kartıyla işi büyüttük. Ama satışlar arttı, hesap sağlığı arttı baktılar ki bu mağaza bu işi yapıyor.

    Aşağıdaki görsel, Amerika'da bir yatırım firmasının bizim şirketimize 50k$ yatırımını gösteriyor.
    40 gün önce aldık, istersek yarın 33k$ ek yatırımda alabiliyoruz. Kar ortağı oldular şirkete, istediğimiz zaman paralarını verip çıkartabiliyoruz.



    * Firma beni hiç görmedi, bir kağıda imza atmadım. Ev,arsa ipotek veya memur kefil göstermedim. Tek kefil Amazon hesabım, api ile bağlandılar ve bu kadar.

    Özetle, satışa başlayın işi büyütmek gerçekten tahmin ettiğinizden daha kolay, ufak tutarlarla başlayın bu işi doğru yapın sistem sizi zaten büyütecek.

    * Amazonda dan aldığımız krediler de var, banka gibi amazon kredi veriyor.

    Türkiye'nin şuan ki durumunda, paraya ulaşmak ne kadar zor olduğunu aşikar. Gün geçtikçe de zorlaşacak gibi.

    Aşağıdaki faiz oranları yıllık ve Türkiye ye göre gerçekten BEDAVA para, ve bunun için sadece satış yapan bir mağazanız ve Amerika şirketiniz olması yeterli. Tek tık ile banka hesabınıza yatırılıyor.

  • 02-08-2023, 12:46:32
    #59
    Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim, umarım faydalı oluyordur.
    Sabaha karşı bu güzel yorumunuza istinaden güzel bir şey daha paylaşalım.

    Bizim de başladığımız da çok bir sermayemiz yoktu. Kredi kartıyla işi büyüttük. Ama satışlar arttı, hesap sağlığı arttı baktılar ki bu mağaza bu işi yapıyor.

    Aşağıdaki görsel, Amerika'da bir yatırım firmasının bizim şirketimize 50k$ yatırımını gösteriyor.
    40 gün önce aldık, istersek yarın 33k$ ek yatırımda alabiliyoruz. Kar ortağı oldular şirkete, istediğimiz zaman paralarını verip çıkartabiliyoruz.



    * Firma beni hiç görmedi, bir kağıda imza atmadım. Ev,arsa ipotek veya memur kefil göstermedim. Tek kefil Amazon hesabım, api ile bağlandılar ve bu kadar.

    Özetle, satışa başlayın işi büyütmek gerçekten tahmin ettiğinizden daha kolay, ufak tutarlarla başlayın bu işi doğru yapın sistem sizi zaten büyütecek.

    * Amazonda dan aldığımız krediler de var, banka gibi amazon kredi veriyor.

    Türkiye'nin şuan ki durumunda, paraya ulaşmak ne kadar zor olduğunu aşikar. Gün geçtikçe de zorlaşacak gibi.

    Aşağıdaki faiz oranları yıllık ve Türkiye ye göre gerçekten BEDAVA para, ve bunun için sadece satış yapan bir mağazanız ve Amerika şirketiniz olması yeterli. Tek tık ile banka hesabınıza yatırılıyor.

    Türkiye de bi e ticaret girişimi yapmayı planlıyordum bir süredir, ama konunuzu okuyunca kafam karışmadı desem yalan olur herhalde.

    Dropshipping olaylarına ısınamamıştım ama bu model güzel görünüyor, araştırıp düşüneceğim bu durumu teşekkürler tekrardan.
  • 02-08-2023, 14:55:15
    #60
    Peki Şuan güncel olarak tavsiye edeceğiniz bir kurs varmıdır? 100 dolarda olsa ilk ürünümü göndermek istiyorum ama etiketleme kısmını hiçbir videoda göstermemiş. Sku etiketini nasıl yapıştırıyorsunuz? Evinizdeki yazıcıdan a4 kağıdamı bastırıyorsunuz? Yoksa özel bir etiket baskı cihazımı aldınız
  • 02-08-2023, 19:47:01
    #61
    Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim, umarım faydalı oluyordur.
    Sabaha karşı bu güzel yorumunuza istinaden güzel bir şey daha paylaşalım.

    Bizim de başladığımız da çok bir sermayemiz yoktu. Kredi kartıyla işi büyüttük. Ama satışlar arttı, hesap sağlığı arttı baktılar ki bu mağaza bu işi yapıyor.

    Aşağıdaki görsel, Amerika'da bir yatırım firmasının bizim şirketimize 50k$ yatırımını gösteriyor.
    40 gün önce aldık, istersek yarın 33k$ ek yatırımda alabiliyoruz. Kar ortağı oldular şirkete, istediğimiz zaman paralarını verip çıkartabiliyoruz.



    * Firma beni hiç görmedi, bir kağıda imza atmadım. Ev,arsa ipotek veya memur kefil göstermedim. Tek kefil Amazon hesabım, api ile bağlandılar ve bu kadar.

    Özetle, satışa başlayın işi büyütmek gerçekten tahmin ettiğinizden daha kolay, ufak tutarlarla başlayın bu işi doğru yapın sistem sizi zaten büyütecek.

    * Amazonda dan aldığımız krediler de var, banka gibi amazon kredi veriyor.

    Türkiye'nin şuan ki durumunda, paraya ulaşmak ne kadar zor olduğunu aşikar. Gün geçtikçe de zorlaşacak gibi.

    Aşağıdaki faiz oranları yıllık ve Türkiye ye göre gerçekten BEDAVA para, ve bunun için sadece satış yapan bir mağazanız ve Amerika şirketiniz olması yeterli. Tek tık ile banka hesabınıza yatırılıyor.

    Merhaba , Amazon ortalama ne kadar cirodan sonra kredi veriyor hocam ? Veya kredi sistemi nasıl? Bende bunları araştırıyordum fakat bulamadım.

    Mercury bank kullanmak mı daha mantıklı? Wise mı ? Mercury bank olması ilerdeki krediler için avantaj sağlar mı ?

    Yani aslında, sorum şu ; bu kredilere ulaşmak için nasıl bir yol izlememiz gerekiyor?
  • 02-08-2023, 20:36:47
    #62
    Bilisimworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye de bi e ticaret girişimi yapmayı planlıyordum bir süredir, ama konunuzu okuyunca kafam karışmadı desem yalan olur herhalde.

    Dropshipping olaylarına ısınamamıştım ama bu model güzel görünüyor, araştırıp düşüneceğim bu durumu teşekkürler tekrardan.
    Türkiye'de çok düşük kar marjına ürün satılmasından dolayı sıcak bakmıyorum ben. PL olması lazım ancak oda şuan ki gündemimde yok.
    Ayrıca ülkede stabil bir piyasa yok, bundan dolayı parada kazanabilirsiniz veya batabilirsiniz de. Batma potansiyeli daha yüksek gibi.

    Tavsiyem döviz kazanabileceğiniz bir ticarete yönelmeniz. Amazon şart değil, Rusya pazarında çok iyi ciro yapanlar var ve Avrupa tarafında.

    bulut51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki Şuan güncel olarak tavsiye edeceğiniz bir kurs varmıdır? 100 dolarda olsa ilk ürünümü göndermek istiyorum ama etiketleme kısmını hiçbir videoda göstermemiş. Sku etiketini nasıl yapıştırıyorsunuz? Evinizdeki yazıcıdan a4 kağıdamı bastırıyorsunuz? Yoksa özel bir etiket baskı cihazımı aldınız
    Youtube da bulunan videoları inceleyin, işi temel mantığını işleyişini anlarsınız, hatta satış da yaparsınız.
    Araştırdıktan kurs ararken hangisinin iyi olduğunu hangisinin kötü olduğunu anlarsınız zaten.

    İlk etapta barkod makinesine ihtiyacınız yok, tanex 44'lu etiket alın, bu etikete göre Amazon barkod veriyor.

    Tutku34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba , Amazon ortalama ne kadar cirodan sonra kredi veriyor hocam ? Veya kredi sistemi nasıl? Bende bunları araştırıyordum fakat bulamadım.

    Mercury bank kullanmak mı daha mantıklı? Wise mı ? Mercury bank olması ilerdeki krediler için avantaj sağlar mı ?

    Yani aslında, sorum şu ; bu kredilere ulaşmak için nasıl bir yol izlememiz gerekiyor?
    Ciroya göre vermiyorlardır bence,
    Hesap yaşı
    Envanterin $ değeri
    Hesap sağlığı
    Satış hızı
    ve Ciro.

    Tabi bunların hepsinin bir katsayısı vardır, bunu da Bezos bilir

    Mercury

    Satış yapın, daha çok satış yapın ve gelen parayı işe yatırın krediniz hayırlı olsun.
  • 02-08-2023, 20:52:30
    #63
    Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de çok düşük kar marjına ürün satılmasından dolayı sıcak bakmıyorum ben. PL olması lazım ancak oda şuan ki gündemimde yok.
    Ayrıca ülkede stabil bir piyasa yok, bundan dolayı parada kazanabilirsiniz veya batabilirsiniz de. Batma potansiyeli daha yüksek gibi.

    Tavsiyem döviz kazanabileceğiniz bir ticarete yönelmeniz. Amazon şart değil, Rusya pazarında çok iyi ciro yapanlar var ve Avrupa tarafında.



    Youtube da bulunan videoları inceleyin, işi temel mantığını işleyişini anlarsınız, hatta satış da yaparsınız.
    Araştırdıktan kurs ararken hangisinin iyi olduğunu hangisinin kötü olduğunu anlarsınız zaten.

    İlk etapta barkod makinesine ihtiyacınız yok, tanex 44'lu etiket alın, bu etikete göre Amazon barkod veriyor.



    Ciroya göre vermiyorlardır bence,
    Hesap yaşı
    Envanterin $ değeri
    Hesap sağlığı
    Satış hızı
    ve Ciro.

    Tabi bunların hepsinin bir katsayısı vardır, bunu da Bezos bilir

    Mercury

    Satış yapın, daha çok satış yapın ve gelen parayı işe yatırın krediniz hayırlı olsun.
    O zaman ilk hedef Amazonun kendi kredisi ve sonraki aşama başka kuruluşlar üzerinden. Bunun için de hesabın sağlam olması gerekli.Bu konularda sanırım Mercury bank kullanmak daha avantajlı. Ve ssn numarası ve itin no gerekiyor sanırım vergi beyannamesi sonrası mı almıştınız kredi ?

    Peki hocam mercuryden USD hesabınıza dolar olarak çekim yapıyorsunuz dimi ?
    İlk 1 yıl ne kadar sermaye ile ciro yaptınız çok merak ettim