Türkiye'de çok düşük kar marjına ürün satılmasından dolayı sıcak bakmıyorum ben. PL olması lazım ancak oda şuan ki gündemimde yok.
Ayrıca ülkede stabil bir piyasa yok, bundan dolayı parada kazanabilirsiniz veya batabilirsiniz de. Batma potansiyeli daha yüksek gibi.
Tavsiyem döviz kazanabileceğiniz bir ticarete yönelmeniz. Amazon şart değil, Rusya pazarında çok iyi ciro yapanlar var ve Avrupa tarafında.
Youtube da bulunan videoları inceleyin, işi temel mantığını işleyişini anlarsınız, hatta satış da yaparsınız.
Araştırdıktan kurs ararken hangisinin iyi olduğunu hangisinin kötü olduğunu anlarsınız zaten.
İlk etapta barkod makinesine ihtiyacınız yok, tanex 44'lu etiket alın, bu etikete göre Amazon barkod veriyor.
Ciroya göre vermiyorlardır bence,
Hesap yaşı
Envanterin $ değeri
Hesap sağlığı
Satış hızı
ve Ciro.
Tabi bunların hepsinin bir katsayısı vardır, bunu da Bezos bilir
Mercury
Satış yapın, daha çok satış yapın ve gelen parayı işe yatırın krediniz hayırlı olsun.