• 27-01-2023, 16:09:50
    #1
    Merhaba, ocak ayı başında bir çok dropshipping mağazası kapatılmıştı.
    Yazılımların açıkladığı rakamlara göre 2bin üzeri mağazadan veri alamadıklarını söylediler.

    Bu hafta itibariyle de iki büyük dropshipping yazılımının, Amazon tarafından entegrasyonlarının durduruldu haberini öğrendik. Eğer yazılımlarında güncelleme yapılmazsa, belli bir tarihten sonra çalışmayacaklar.

    Amazon kurallarına aykırı yapılan bu satış modelinde yazılımlarında amazon to amazon tamamen kaldırılacağını görüyoruz.
    Eğer yazılımlar devam ederse, sadece ara depolar ile çalışacak buda dropshipping ile pek uyuşmayan bir model.

    Hesapları kapatılan arkadaşlara geçmiş olsun diliyorum, umarım hesapları tekrar aktif hale gelir ve FBA modeliyle satışlarına devam ederler.

    Yeni başlayacak arkadaşlar içinde, uzun yıllardır satış yapan biri olarak naçizane tavsiyem son olaylardan sonra Amazonun dropshipping tarafına karşı aldığı sıkı önlemlerden dolayı 500-600 liraya hesap açıp bunun dropshipping eğitimini verip para kazanacağınızı iddia eden arkadaşlardan uzak durmanızı, eğer satış yapmak istiyorsanız youtube ve bir çok kaynakta faturalı, kurallara uygun satış modelleri ile başlamanızı öneririm.
    Dropshipping yaptığınız mağazanın günün sonunda kapatılacağının garantisini verebilirim ve kapatıldığında Amazon defteride sizin için kapatılmış olacaktır.


  • 27-01-2023, 16:11:24
    #2
    paylaşım için teşekkürler
  • 27-01-2023, 16:18:34
    #3
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Valla 10 da 10 doğruluk hocam ağzına sağlık.
  • 27-01-2023, 16:20:25
    #4
    Gerçekten çok haklı bir açıklama olmuş aslında amazon dropshipping iş modelini yasaklamıyor aksine bunun yapanları teşvikliyor sadece amazon işin kurallarına uyularak yapılmasını teşvikliyor politikalara uygun şekilde ilerleyen her satıcı politikalar tarafından güvence altına alınmıştır.
  • 27-01-2023, 16:32:49
    #5
    berbedousluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çok haklı bir açıklama olmuş aslında amazon dropshipping iş modelini yasaklamıyor aksine bunun yapanları teşvikliyor sadece amazon işin kurallarına uyularak yapılmasını teşvikliyor politikalara uygun şekilde ilerleyen her satıcı politikalar tarafından güvence altına alınmıştır.
    Geçen haftalarda kapatılan binlerce mağaza var ve bunların geneli küçük satıcılar, duyduğumuza göre büyük satıcıları arayıp FBA geçmeyi önermişler.
    Giden gitti yani, artık adamın kart borcumu var, kredimi çekti vb. bir çok kişi zor durumda.

    Ayrıca Amazonun dropshipping mantığı bizim bildiğimizden farklı, Amazon derki, ürünü direk müşteriye gönderemezsin.
    Haliyle ürünü al, ara depoya gönder müşteriye oradan öyle gönder. Dropshipping halkasına bir kişi daha ekleniyor bu max 15% olan kar marjını iyice düşürüyor ve dropshipping mantığına da pek uygun değil gibi geliyor bana.

    Ben olsam eğer o siparişi depoya çekmek yerine; 10 tane alırım Amazon deposuna gönderirim, hem 1 ürüne 10$ kargo ödüyorsam 10 ürüne 25$ kargo öderim kargodan kazanırım ve sipariş gittimi, yolda kayboldu mu, iade mi oldu derdiyle uğraşmam yarın Amazon ne yapıyorsun dediğinde de elimde faturamda olur.

    @berbedousluu; amazon dropshipping eğitimi verdiğinizi biliyorum, umarım FBA ile ilgili de eğitim konularınızı görürüz
  • 27-01-2023, 16:35:53
    #6
    Güzel açıklama için elinize sağlık. Aslında sizin de bahsettiğiniz gibi dropshipping iş modeli Amazon politikalarına uygun olarak gerçekleştirilmeden yapılmaktaydı. Ara depo kullanım da dediğiniz gibi tam dropshipping modeline uymamakta. Amazon’da devam eden arkadaşlarımız eğer bahsettiğiniz gibi FBA veya private label gibi modellerle devam ederse en azından hesabım ne zaman kapatılacak korkusu yaşamazlar diye düşünüyorum.
  • 27-01-2023, 16:38:28
    #7
    Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen haftalarda kapatılan binlerce mağaza var ve bunların geneli küçük satıcılar, duyduğumuza göre büyük satıcıları arayıp FBA geçmeyi önermişler.
    Giden gitti yani, artık adamın kart borcumu var, kredimi çekti vb. bir çok kişi zor durumda.

    Ayrıca Amazonun dropshipping mantığı bizim bildiğimizden farklı, Amazon derki, ürünü direk müşteriye gönderemezsin.
    Haliyle ürünü al, ara depoya gönder müşteriye oradan öyle gönder. Dropshipping halkasına bir kişi daha ekleniyor bu max 15% olan kar marjını iyice düşürüyor ve dropshipping mantığına da pek uygun değil gibi geliyor bana.

    Ben olsam eğer o siparişi depoya çekmek yerine; 10 tane alırım Amazon deposuna gönderirim, hem 1 ürüne 10$ kargo ödüyorsam 10 ürüne 25$ kargo öderim kargodan kazanırım ve sipariş gittimi, yolda kayboldu mu, iade mi oldu derdiyle uğraşmam yarın Amazon ne yapıyorsun dediğinde de elimde faturamda olur.

    @berbedousluu; amazon dropshipping eğitimi verdiğinizi biliyorum, umarım FBA ile ilgili de eğitim konularınızı görürüz
    Tabikide aslında FBA Eğitimimizde mevcut lakin çoğunlukla DP Tercih ediliyor haklısınız bir nevi ne diyelim hayırlısı iyi forumlar saygılar sayın hocam
  • 28-01-2023, 07:41:12
    #8
    Hocam çok doğru 30 adet drop hesabımızı aralık ayında kapattı. Birkaçını açabildik ama çoğu içindeki parayla beraber kapalı. Ve şirket olarak komple arbitraja geçtik. Dediğiniz gibi Drop bıçak sırtında iş yapmak demektir. Ve eğitimle hayal satanlar bunları da asla söylemez
  • 28-01-2023, 15:02:22
    #9
    SR ve easy çalışmıyor bildiğim kadarıyla her şey bu iki yazılıma mı bağlı? bazıları eskiden nasıl manuel yapıyorsak şimdi de öyle yaparız diyorlar ya da sellerflasha geçiş yaparız diyen de var.