SR ve easy çalışmıyor bildiğim kadarıyla her şey bu iki yazılıma mı bağlı? bazıları eskiden nasıl manuel yapıyorsak şimdi de öyle yaparız diyorlar ya da sellerflasha geçiş yaparız diyen de var.