• 24-01-2013, 15:48:50
    #1
    Merhabalar dostlar.

    iPhone ' a karşı olan ben, iPhone 5 ' i kullanınca kendimden geçtim Gerçekten mükemmel bir telefon.

    iPhone 5 2.el temiz veya sıfır satan var ise fiyatı ile birlikte PM bekliyorum.

    Takas yapabilecekler var ise de takasda yapabiliriz.

    Sony Xperia Neo ya da Blackberry Bold telefonum var.

    Tekliflerinizi bekliyorum.
  • 24-01-2013, 15:52:22
    #2
    2100 tl iki haftalik var elimde. Tr cihaz garantili faturali vs.
  • 24-01-2013, 17:54:57
    #3
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2100 tl iki haftalik var elimde. Tr cihaz garantili faturali vs.
    Hocam çok pahalı. En azından min 1500 ' lük falan arıyorum. Olmadı Blackberry vs. üstüne verebilirim.
  • 24-01-2013, 17:56:26
    #4
    Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok pahalı. En azından min 1500 ' lük falan arıyorum. Olmadı Blackberry vs. üstüne verebilirim.
    2200'e aldım bende telefonu. Satma gibi bir niyetim yoktu da 2100'e giderse bende zarar etmemiş olurum. O yüzden öyle bir teklif sundum.