Merhabalar dostlar.

iPhone ' a karşı olan ben, iPhone 5 ' i kullanınca kendimden geçtim Gerçekten mükemmel bir telefon.

iPhone 5 2.el temiz veya sıfır satan var ise fiyatı ile birlikte PM bekliyorum.

Takas yapabilecekler var ise de takasda yapabiliriz.

Sony Xperia Neo ya da Blackberry Bold telefonum var.

Tekliflerinizi bekliyorum.