Merhabalar dostlar.
iPhone ' a karşı olan ben, iPhone 5 ' i kullanınca kendimden geçtim

Gerçekten mükemmel bir telefon.
iPhone 5 2.el temiz veya sıfır satan var ise fiyatı ile birlikte PM bekliyorum.
Takas yapabilecekler var ise de takasda yapabiliriz.
Sony Xperia Neo ya da Blackberry Bold telefonum var.
Tekliflerinizi bekliyorum.