F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2100 tl iki haftalik var elimde. Tr cihaz garantili faturali vs.
Hocam çok pahalı. En azından min 1500 ' lük falan arıyorum. Olmadı Blackberry vs. üstüne verebilirim.