Samsung Galaxy S2
16
●1.483
- 23-01-2013, 10:42:36Samsung Galaxy s2, ekran bandı hiç çıkarılmadı, orjinal kutusu, orjinal kulaklığı, orjinal kablosu, orjinal usb kablosu, içinde orjinal çıkan kulaklık uçları, ürünün faturası bulunmaktadır. ekran bandını çıkarmadığım için ekran tertemizdir. Android 4.0.4 mü öyle birşey, son sürüm kuruludur. Sıkışıklığım nedeniyle satıyorum. En ufacık bir problemi yoktur. kart borçlarını temizleyeceğim. konya içi elden teslimde yapabilirim.
- 23-01-2013, 11:35:01arkadaş gelsin onunkiyle çekip koyayım hocam. bilgisini veririm koyunca.HedefSeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:35:01 -->-> Daha önceki mesaj 10:54:32 --
http://imageshack.us/a/img845/9938/20130123111438.jpg
http://imageshack.us/a/img442/6128/20130123111451.jpg
http://imageshack.us/a/img835/4277/20130123111457.jpg
http://imageshack.us/a/img839/7677/20130123111503.jpg
http://imageshack.us/a/img201/2977/20130123111513.jpg
http://imageshack.us/a/img823/2156/20130123111518.jpg
http://imageshack.us/a/img152/2993/20130123111524.jpg
http://imageshack.us/a/img28/2882/20130123111432.jpg
http://imageshack.us/a/img837/9289/20130123111422.jpg
http://imageshack.us/a/img268/2949/20130123111412.jpg
http://imageshack.us/a/img42/7919/20130123111405.jpg
http://imageshack.us/a/img204/1811/20130123111354.jpg
http://imageshack.us/a/img716/1112/20130123111334.jpg
http://imageshack.us/a/img6/9051/20130123111310.jpg
http://imageshack.us/a/img89/9026/20130123111238.jpg
http://imageshack.us/a/img145/5773/20130123111249.jpg
her yönden çekmeye çalıştım net olsun diye. - 23-01-2013, 12:40:18tam olarak ne oluyor o dediğiniz? hayır yurtdışından gelmedi internetten bir alışveriş sitesinden aldım 0 kutulu faturalı 2 yıl garantili.DenGe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2013, 14:12:032.el fiyatları da o civarda. 2.eline 850 diyende var. 1103 tl ye aldım, 4 ay oldu, sıfır gibi cihaz aynı duruyor. bu yorumdaki amacını merak ettim ben senin?fixrankcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2013, 14:12:19Oldu oldu 700 oldu. Kayıtsız, garantisiz 850 ye bulan kapışıyor.fixrankcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
700 liradam başlatmışsınız açık arttırmayı.Neyse hayırlı satışlar