Hocam s3 zaten 700 lira oldu

700 liradam başlatmışsınız açık arttırmayı.Neyse hayırlı satışlar
2.el fiyatları da o civarda. 2.eline 850 diyende var. 1103 tl ye aldım, 4 ay oldu, sıfır gibi cihaz aynı duruyor. bu yorumdaki amacını merak ettim ben senin?