Samsung Galaxy S2
16
●1.483
- 25-01-2013, 16:16:38P.m atıldı, fatura mevcut, alışveriş sitesinden 0 olarak alındı, 5 ay dolmadı galiba, fatura evde olduğu için şuan bakamıyorum.Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2013, 19:16:51aynısından bende alabilirmiyim.Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle