• 12-01-2013, 16:39:02
    #1
    Arkadaşlar Cihazın hiç bir problemi yok. ÇİZİK dahi yok Sadece dış çıtasının üstü kısmı çıktı. Nasıl çıktığını fark etmedim bile. Yapıştırmak istemedim, bizzat hala kullanıyorum. Almak isteyen onuda görsün istedim. Hiç bir problemi yok dediğim gibi düşünen olursa PM atsın yeter. Elden almak isteyen olursa AFYON yada İSTANBUL'dan elden alabilir.


    TEL: 0539 740 54 51












  • 12-01-2013, 18:12:27
    #2
    vay be zamanında 980 tlye almıştım. .. Hayırlı satışlar .
  • 12-01-2013, 18:23:07
    #3
    cihaz ne kadar zamandır sizde ve şarjı ne kadar gidiyor?
    son fiyat nedir? pm atarsanız sevinirim.
  • 12-01-2013, 19:13:39
    #4
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay be zamanında 980 tlye almıştım. .. Hayırlı satışlar .
    Fiyatlar çok düştü hocam ama çok kaliteli bir telefon

    jann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cihaz ne kadar zamandır sizde ve şarjı ne kadar gidiyor?
    son fiyat nedir? pm atarsanız sevinirim.
    1 Senedir bende, fiyatı Pm attım

    Sefaseyda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son oluru nedir hocam ?
    Pm gönderdim
  • 13-01-2013, 01:07:52
    #5
    Satış günceldir arkadaslar
  • 13-01-2013, 01:51:40
    #6
    Türkiyeden alınma değil sanırım ?
  • 13-01-2013, 01:55:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    9700 ile takas düşünürmüsünüz ?
  • 13-01-2013, 01:57:42
    #8
    by_antiseptic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyeden alınma değil sanırım ?
    Evet hocam yurtdısı seyahatinde almıstım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:57:42 -->-> Daha önceki mesaj 01:56:22 --

    erhansi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9700 ile takas düşünürmüsünüz ?
    Takas düşünmüyorum hocam fiyatı o yüzden uygun tuttum