Arkadaşlar Cihazın hiç bir problemi yok. ÇİZİK dahi yok Sadece dış çıtasının üstü kısmı çıktı. Nasıl çıktığını fark etmedim bile. Yapıştırmak istemedim, bizzat hala kullanıyorum. Almak isteyen onuda görsün istedim. Hiç bir problemi yok dediğim gibi düşünen olursa PM atsın yeter. Elden almak isteyen olursa AFYON yada İSTANBUL'dan elden alabilir.
Satılık Nokia E72 - 230 TL
7
●514
- 12-01-2013, 19:13:39Fiyatlar çok düştü hocam ama çok kaliteli bir telefongokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

1 Senedir bende, fiyatı Pm attımjann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm gönderdimSefaseyda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-01-2013, 01:57:42Evet hocam yurtdısı seyahatinde almıstımby_antiseptic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:57:42 -->-> Daha önceki mesaj 01:56:22 --
Takas düşünmüyorum hocam fiyatı o yüzden uygun tuttumerhansi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle





