Arkadaşlar Cihazın hiç bir problemi yok. ÇİZİK dahi yok Sadece dış çıtasının üstü kısmı çıktı. Nasıl çıktığını fark etmedim bile. Yapıştırmak istemedim, bizzat hala kullanıyorum. Almak isteyen onuda görsün istedim. Hiç bir problemi yok dediğim gibi düşünen olursa PM atsın yeter. Elden almak isteyen olursa AFYON yada İSTANBUL'dan elden alabilir.


TEL: 0539 740 54 51