vay be zamanında 980 tlye almıştım. .. Hayırlı satışlar .
Fiyatlar çok düştü hocam ama çok kaliteli bir telefon
cihaz ne kadar zamandır sizde ve şarjı ne kadar gidiyor?
son fiyat nedir? pm atarsanız sevinirim.
1 Senedir bende, fiyatı Pm attım
Pm gönderdim