gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay be zamanında 980 tlye almıştım. .. Hayırlı satışlar .
Fiyatlar çok düştü hocam ama çok kaliteli bir telefon

jann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cihaz ne kadar zamandır sizde ve şarjı ne kadar gidiyor?
son fiyat nedir? pm atarsanız sevinirim.
1 Senedir bende, fiyatı Pm attım

Sefaseyda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
son oluru nedir hocam ?
Pm gönderdim