• 11-01-2013, 15:58:54
    #10
    HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar r10 replikada cidden ucuyor bnce ark. 0 android s3 replika 300 almis konustum :s
    konuşmak içinmi alıyorsunuz masanın üstüne koymak için mi?
  • 15-01-2013, 13:15:42
    #11
    Clockworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuşmak içinmi alıyorsunuz masanın üstüne koymak için mi?
    kullanmak için diyelim fazla tel gorusmesi yapmıyorum ama oyun vs. için alıyorum bir nevi.