HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaslar r10 replikada cidden ucuyor bnce ark. 0 android s3 replika 300 almis konustum :s
konuşmak içinmi alıyorsunuz masanın üstüne koymak için mi?