Clockworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuşmak içinmi alıyorsunuz masanın üstüne koymak için mi?
kullanmak için diyelim fazla tel gorusmesi yapmıyorum ama oyun vs. için alıyorum bir nevi.