http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...05900155/detay
sim kilitli satılıyormuş. gevey de 80 TL ye alabileceğiniz yere yönlendiriyorlar.
toplamda 1330 a geliyor.
alacak arkadaş kaçırmasın. ben aldım gitti beyler.
Satış: iPhone 5 - 1250 TL
9
●1.069
- 18-12-2012, 14:33:31
- 18-12-2012, 14:45:47Elden aldim. Kapanirsa forumda 100 liraya yapanlar da var
- 18-12-2012, 16:11:53Üyeliği durdurulduiPod al daha iyi diyen arkadaşa sözüm, Gevey Ultra S alırsanız yazılabilir gevey'dir ve her versiyonda sorunsuzca çalıştırır telefonunuzdaki hattı.
Ben şuan geveyli iPhone 4s kullanıyorum, ultra S var telefonumda gevey olarak.
Hiçbir ayar jailbreak vs. yapmadan hattı takıyorum telefon pat açılıyor. Sadece hattınızı kilitli olan operator gibi gösteriyor başlangıçta o kadar.
Geçen ay görseydim bunu kaçırmazdım ben...