alana hayırlı ugurlu olsun demek kalıyor bızede
Satış: iPhone 5 - 1250 TL
9
●1.069
- 18-12-2012, 16:15:25eger boyle bır uygulama 5 ıcın de cıktıysa ve sorunsuzca kullanılabılıyorsa sıkıntı yoktur gıbı gelıyor bana zamanında bende geveylı tlf kullandım ve geveyden cok sıkıntı cektıgım ıcın yazayım dedım madem boyle bır uygulama 5 ıcınde gecerlı tadından yenmez gıbı gozukuyor ama sımfree yerınıde hıc bır sey tutmaz
alana hayırlı ugurlu olsun demek kalıyor bızede