eger boyle bır uygulama 5 ıcın de cıktıysa ve sorunsuzca kullanılabılıyorsa sıkıntı yoktur gıbı gelıyor bana zamanında bende geveylı tlf kullandım ve geveyden cok sıkıntı cektıgım ıcın yazayım dedım madem boyle bır uygulama 5 ıcınde gecerlı tadından yenmez gıbı gozukuyor ama sımfree yerınıde hıc bır sey tutmaz

alana hayırlı ugurlu olsun demek kalıyor bızede