iPod al daha iyi diyen arkadaşa sözüm, Gevey Ultra S alırsanız yazılabilir gevey'dir ve her versiyonda sorunsuzca çalıştırır telefonunuzdaki hattı.
Ben şuan geveyli iPhone 4s kullanıyorum, ultra S var telefonumda gevey olarak.
Hiçbir ayar jailbreak vs. yapmadan hattı takıyorum telefon pat açılıyor. Sadece hattınızı kilitli olan operator gibi gösteriyor başlangıçta o kadar.
Geçen ay görseydim bunu kaçırmazdım ben...