iPod al daha iyi diyen arkadaşa sözüm, Gevey Ultra S alırsanız yazılabilir gevey'dir ve her versiyonda sorunsuzca çalıştırır telefonunuzdaki hattı.

Ben şuan geveyli iPhone 4s kullanıyorum, ultra S var telefonumda gevey olarak.

Hiçbir ayar jailbreak vs. yapmadan hattı takıyorum telefon pat açılıyor. Sadece hattınızı kilitli olan operator gibi gösteriyor başlangıçta o kadar.

Geçen ay görseydim bunu kaçırmazdım ben...