• 15-12-2012, 22:37:58
    #1
    Telefon simfree dir.
    Temiz kullanılmıştır.
    Çok dikkatli bakılınca kılcal çizikler gözüküyor bu konuda takıntılıyım bana bile rahatsızlık vermemekte.
    İos sürümü 6.1 beta 3 dür.
    Tam olarak ne zamandır kullandığımı bilmiyorum 15 ay civarı olması lazım.
    http://b1212.hizliresim.com/14/h/gxz3p.jpg
    http://b1212.hizliresim.com/14/h/gxz7g.jpg

    Komisyonunu karşıladığınız takdirde risk havuzu , sahibinden , gittigidiyor ile satabilirim.
    İyi günler.
  • 16-12-2012, 14:38:38
    #2
    güncel
  • 16-12-2012, 15:07:11
    #3
    600 tl brakırsan albilirim
  • 16-12-2012, 20:27:38
    #4
    redwhite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    600 tl brakırsan albilirim
    Teşekkür ederim
  • 16-12-2012, 21:14:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Fiyat türkiye telefonuna göre biraz pahalı değil'mi ? konuyu dağıtmak gibi olmasın fakat pazarlık konusuna deginilmemiş bile yani bu şekilde satmanız çok zor olabilir açık konuşmak gerekirse yanlış anlamayın, takaslara açıksanız site vs vb görüşebiliriz.

    Harici hayırlı satışlar dilerim.
  • 17-12-2012, 01:49:49
    #6
    Smartis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat türkiye telefonuna göre biraz pahalı değil'mi ? konuyu dağıtmak gibi olmasın fakat pazarlık konusuna deginilmemiş bile yani bu şekilde satmanız çok zor olabilir açık konuşmak gerekirse yanlış anlamayın, takaslara açıksanız site vs vb görüşebiliriz.

    Harici hayırlı satışlar dilerim.
    Yorumunuz için T.ederim, pazarlık konusuna alıcının değinmesi gerekli.

    Arkadaşlar resimlerde cizik gözükmüyor diye sormanıza gerek yok zaten kılcal olduklarını belirttim, telefona uzun süre dikkatli bakılması gerekiyor görmek için.


    İphone'umdan Gönderildi.
  • 17-12-2012, 14:12:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    son fiyat pm pls
  • 17-12-2012, 15:04:26
    #8
    son fiyat pm alabilirmiyim bende
  • 17-12-2012, 16:02:32
    #9
    takas düşünürmüsün iphone 3gs + para?