Telefon simfree dir.
Temiz kullanılmıştır.
Çok dikkatli bakılınca kılcal çizikler gözüküyor bu konuda takıntılıyım bana bile rahatsızlık vermemekte.
İos sürümü 6.1 beta 3 dür.
Tam olarak ne zamandır kullandığımı bilmiyorum 15 ay civarı olması lazım.
http://b1212.hizliresim.com/14/h/gxz3p.jpg
http://b1212.hizliresim.com/14/h/gxz7g.jpg
Komisyonunu karşıladığınız takdirde risk havuzu , sahibinden , gittigidiyor ile satabilirim.
İyi günler.
Satış: iPhone 4 32gb
12
●1.080
- 15-12-2012, 22:37:58
- 16-12-2012, 21:14:58Üyeliği durdurulduFiyat türkiye telefonuna göre biraz pahalı değil'mi ? konuyu dağıtmak gibi olmasın fakat pazarlık konusuna deginilmemiş bile yani bu şekilde satmanız çok zor olabilir açık konuşmak gerekirse yanlış anlamayın, takaslara açıksanız site vs vb görüşebiliriz.
Harici hayırlı satışlar dilerim. - 17-12-2012, 01:49:49Yorumunuz için T.ederim, pazarlık konusuna alıcının değinmesi gerekli.Smartis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar resimlerde cizik gözükmüyor diye sormanıza gerek yok zaten kılcal olduklarını belirttim, telefona uzun süre dikkatli bakılması gerekiyor görmek için.
İphone'umdan Gönderildi.