Fiyat türkiye telefonuna göre biraz pahalı değil'mi ? konuyu dağıtmak gibi olmasın fakat pazarlık konusuna deginilmemiş bile yani bu şekilde satmanız çok zor olabilir açık konuşmak gerekirse yanlış anlamayın, takaslara açıksanız site vs vb görüşebiliriz.
Harici hayırlı satışlar dilerim.
Yorumunuz için T.ederim, pazarlık konusuna alıcının değinmesi gerekli.
Arkadaşlar resimlerde cizik gözükmüyor diye sormanıza gerek yok zaten kılcal olduklarını belirttim, telefona uzun süre dikkatli bakılması gerekiyor görmek için.
İphone'umdan Gönderildi.