Telefon simfree dir.
Temiz kullanılmıştır.
Çok dikkatli bakılınca kılcal çizikler gözüküyor bu konuda takıntılıyım bana bile rahatsızlık vermemekte.
İos sürümü 6.1 beta 3 dür.
Tam olarak ne zamandır kullandığımı bilmiyorum 15 ay civarı olması lazım.
http://b1212.hizliresim.com/14/h/gxz3p.jpg
http://b1212.hizliresim.com/14/h/gxz7g.jpg

Komisyonunu karşıladığınız takdirde risk havuzu , sahibinden , gittigidiyor ile satabilirim.
İyi günler.