• 07-11-2012, 17:24:43
    #1
    Yurt dışından gelme iphone 4s telefonumu pasaport bulamadığım için satıyorum Yurt dışından gelen birini maalesef bulamadım.



    Telefon siyahtır , kutusu bulunmaktadır , ön ve arka camı jelatinle korunmaktadır.Sıfır çizik ! Alan arkadaşa 2 adet jelatin ve araç sarj kiti de vereceğim. Ciddi alıcılar için resim de eklerim sorun değil İstanbul içi elden verebilirim..Bu arada cihaz simfree dir , gevey falan yoktur.

    Telefonun 12'sinde Kapatılacağınıa dair mesaj gelmişti ; ancak ayın 17'si olacak ve hala açıktır Netten biraz araştırma yaptım 7 aydır kapanmayan telefonlar bile var

    Ayrıca ! İsteyen arkadaşlara Pasaport Kaydı yapılarak teslim edilir ( Şartlar : Fiyat değişir , istanbul içindeyseniz birlikte hallederiz) şimdi sorabilirsiniz sen neden yapmıyorsun diye cevabını vereyim şu an için ekonomik durumum buna müsade etmiyor ve biliyorsunuz ki pasaportlarda 25 günlük bir zaman dilimi var ve bu sürenin dolmaması gerekiyor.O yüzden acele etmek lazım.


    Telefon sıfır sorunsuz bir cihazdır..Daha önce iphone kullananlar bilirler harika bir telefon

    Saygılar
  • 07-11-2012, 17:27:07
    #2
    Ürün resimlerini + cep numaranı + tek sorunu pasaport kaydımıdır? bunları pm atarsanız satın almak istiyorum.
  • 08-11-2012, 20:35:56
    #3
    GhostRider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün resimlerini + cep numaranı + tek sorunu pasaport kaydımıdır? bunları pm atarsanız satın almak istiyorum.
    konuşuldu anlaşılamadı devam ediyoruz.
  • 08-11-2012, 20:46:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam zaten iPhone'un sıfır fiyatı 1200. Sizin bu koşullarda biraz daha indirim yapmanız gerekmiyor mu ?
  • 08-11-2012, 20:47:55
    #5
    Dostum aldın da ne zaman satıyosun, çok hızlısın
  • 08-11-2012, 21:02:02
    #6
    Phlegm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum aldın da ne zaman satıyosun, çok hızlısın
    valla pasaport işi bozdu beni hocam bulabilirsem gene kaldırırım satıştan

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:02:02 -->-> Daha önceki mesaj 21:01:28 --

    ChavRash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten iPhone'un sıfır fiyatı 1200. Sizin bu koşullarda biraz daha indirim yapmanız gerekmiyor mu ?
    ürünleri yurt dışı fiyatına göre değerlendirirsek bittik biz o zaman hocam
  • 08-11-2012, 21:24:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    iPad 2 takas düşünür musun ?
  • 08-11-2012, 21:26:10
    #8
    Yurtdışından alıp Türkiyem fiyatlarıyla değerlendirirsen de biz bitiyoruz
  • 08-11-2012, 21:53:32
    #9
    Phlegm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışından alıp Türkiyem fiyatlarıyla değerlendirirsen de biz bitiyoruz
    Fiyata Zaten 1800 tl yazmadım zaten. Bu size son mesajımdır siz de üstelemeyin lütfen