Yurt dışından gelen birini maalesef bulamadım.
Telefon siyahtır , kutusu bulunmaktadır , ön ve arka camı jelatinle korunmaktadır.Sıfır çizik ! Alan arkadaşa 2 adet jelatin ve araç sarj kiti de vereceğim. Ciddi alıcılar için resim de eklerim sorun değil
İstanbul içi elden verebilirim..Bu arada cihaz simfree dir , gevey falan yoktur.Telefonun 12'sinde Kapatılacağınıa dair mesaj gelmişti ; ancak ayın 17'si olacak ve hala açıktır
Netten biraz araştırma yaptım 7 aydır kapanmayan telefonlar bile var
Ayrıca ! İsteyen arkadaşlara Pasaport Kaydı yapılarak teslim edilir ( Şartlar : Fiyat değişir , istanbul içindeyseniz birlikte hallederiz) şimdi sorabilirsiniz sen neden yapmıyorsun diye
cevabını vereyim şu an için ekonomik durumum buna müsade etmiyor
ve biliyorsunuz ki pasaportlarda 25 günlük bir zaman dilimi var ve bu sürenin dolmaması gerekiyor.O yüzden acele etmek lazım.Telefon sıfır sorunsuz bir cihazdır..Daha önce iphone kullananlar bilirler harika bir telefon

Saygılar