• 14-10-2012, 14:57:28
    #1
    İyi Forumlar Cümleten...

    Arkadaşlar kusruma bakmayın konuları baltalamak veya kimsenin ekmeğiyle oynamak istemem fakat gerçekten rahatsız edici bir hal almaya başladı.

    Alış-veriş bölümü dominos pizza'dan geçilmez oldu. Buna bi çare bulunsa da rahatlasak..
    Nacizane fikrim bunları tek konu altında yapmanız daha iyi olacak gibi


    Resme bakarsanız anlarsınız:
  • 14-10-2012, 14:58:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Evet Haklısın Yalnız Bugün Son Günü Zaten Yarından Sonra Bu Konular Altlara Düşer Gider Sorun Etmemek Lazım Hocam
  • 14-10-2012, 14:59:41
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    radmin bi orta boy çek acısız olsun, dominos pizza salonları gibi oldu ha Kolada olsun yanında
  • 14-10-2012, 14:59:43
    #4
    biraz kirletici durum aslında ama herkes faydalanıyor 5tl ye 1 kişi rahat doyuyor güzel bir sistem oldu bu gün son günü.
  • 14-10-2012, 15:00:17
    #5
    Satış yapanlardan birisi siz olsaydınız bence problem etmezdiniz.
  • 14-10-2012, 15:01:07
    #6
    Bugün son zaten. Bidaha görmezsiniz
  • 14-10-2012, 15:01:49
    #7
    Dominos'un verdiği kampanya bitiyor merak etme başvuru yapıp kodu alanlar buraya üşüştü yapıcak birşey yok bir kaç gün daha idare et konular arkadaşın dediği gibi altlara düşer anca elinde olan vrsa acıp satmaya başlar
  • 14-10-2012, 15:02:22
    #8
    Bugün Son gün zaten bugünden sonra böyle konu olmayacak Kampanyadan faydalanmak isteyenlere son şans https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...izza-kodu.html
  • 14-10-2012, 15:03:00
    #9
    Bugün son günü.Ondan böyle oldu.Elinde olan arkadaşlar elinden çıkarmış olurlar en azından.Bence bu kadar sorun yaratacak bişi yok ortada...