Bıktık Artık ! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bıktık Artık !
20
●
1.326
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Bıktık Artık !
1
2
3
14-10-2012, 15:03:27
#10
asiajans
Saat 20.00-dan sonra "bedava pizza kodu veriyorum" şekline dönüşecek konulardır. İNSANLIK! yapacaklar bakın görün
14-10-2012, 15:04:07
#11
onRLive
her promosyonda alışveriş bölümü çöplük oluyor bir ara aero bilet uçak bileti kampanyasında da böyleydi.
)
14-10-2012, 15:05:08
#12
Serky
FZaman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Satış yapanlardan birisi siz olsaydınız bence problem etmezdiniz.
Hocam konuya bakarsanız satış yapan arkadaşlarda da aynı durumdan muzdarip.
14-10-2012, 15:07:17
#13
sahbazpower
bugün son merak etme
14-10-2012, 15:10:49
#14
Phlegm
Tek konu altında mı?
Hocam bi childforum oluşturacak kadar konu var şuan alışveriş bölümünde ahah
14-10-2012, 15:11:21
#15
Misafir
Bugün son günü zaten. Keşke daha erken bıksaydın.
14-10-2012, 15:12:23
#16
Maharaja
gerçekten sinir bozucu :d konuya gırmeden herkes ztn içeriği bile tahmın etmıştır baslıgı gorunce.
14-10-2012, 15:15:53
#17
misoskian
Pizza kodu olan varsa alabilirim...
14-10-2012, 15:21:11
#18
ChromeTR
Üyeliği durduruldu
Evet ya Sıkıldım. Durmadan Dominos Dominos Bune Böyle Ya.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler