İyi Forumlar Cümleten...

Arkadaşlar kusruma bakmayın konuları baltalamak veya kimsenin ekmeğiyle oynamak istemem fakat gerçekten rahatsız edici bir hal almaya başladı.

Alış-veriş bölümü dominos pizza'dan geçilmez oldu. Buna bi çare bulunsa da rahatlasak..
Nacizane fikrim bunları tek konu altında yapmanız daha iyi olacak gibi


Resme bakarsanız anlarsınız: