• 21-09-2012, 16:12:02
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Source satıyor musunuz?
  • 21-09-2012, 18:01:48
    #20
    Mesajım bulunsun hocam
  • 21-09-2012, 19:21:24
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sensizolmuyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Source satıyor musunuz?
    Maalesef, Başkası da ticari amaçla kullanabilir düşüncesiyle, Source kodlarını satma taraftarı degiliz. Yinede cazip bir teklifte bulunursanız düşünebiliriz.
  • 21-09-2012, 22:17:30
    #22
    Misli ödeme bilginizi pm alabilir miyim? Bir adet almak istiyorum.
  • 22-09-2012, 00:20:58
    #23
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Misli ödeme bilginizi pm alabilir miyim? Bir adet almak istiyorum.
    Bilgi PM ile gönderildi.
  • 22-09-2012, 11:44:04
    #24
    3 kullanıcıyı yedeksiz kalma derdinden kurtardık. Satışımız devam ediyor..

    Tüm soru ve sorunlarınız için PM atabilir veya admin@cilekbilisim.com MSN adresini ekleyebilirsiniz.

    İyi günler, Mutlu Haftasonları.
  • 22-09-2012, 13:51:58
    #25
    1 adet program için ödeme yapılmıştır. Hayırlı olsun..
  • 22-09-2012, 14:24:37
    #26
    mesajım bulunsun
  • 22-09-2012, 15:47:09
    #27
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 adet program için ödeme yapılmıştır. Hayırlı olsun..
    Öncelikle Hayırlı olsun,

    Ödemenizi aldım, teşekkür ederim. Ancak MSN'de online görünmüyorsunuz. Online olunca görüşürüz.