saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 adet program için ödeme yapılmıştır. Hayırlı olsun..
Öncelikle Hayırlı olsun,

Ödemenizi aldım, teşekkür ederim. Ancak MSN'de online görünmüyorsunuz. Online olunca görüşürüz.