maniaccoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yedeklerinizi YIL Klasörü > AY Klasörü > GÜN klasörü > SAAT.rar şeklinde tutuyor.
Örn. D:\Yedek\2012\09\21\0925-siteadi.rar
Bahsettiğiniz özelliği de bugün tamamlamış olurum. Konuyu tekrardan güncellerim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:58:57 -->-> Daha önceki mesaj 09:26:11 --
Unutmadan ekleyeyim;
Web site yedeklerinin boyutu bazen çok yüksek olabildiği için (dosya sayısının fazlalığı da başka bir etken) bu yedekleri sıkıştırıp (.rar) klasöre atıyoruz. Sıkıştırma işleminin gerçekleşebilmesi için ise fiziksel olarak dosyaların harddisk'te olması gerekiyor. FTP'ye yüklemeyi yapabiliriz fakat her halükarda upload işlemi için fiziksel olarak dosyaların client tarafında olması gerekir bu ftp protokolü ile ilgili bir kuraldır.
Ek olarak zaten yedekleri kendi bilgisayarımıza indirmemizin mantığı yüklediği
miz server'ın çökme kapanma ihtimalinin pc'ye göre yüksek olması (çok sık kullanıldığı için).
Dediğim gibi ftp'ye yükleme modülü ekleyebiliriz fakat yükleme işleminin gerçekleşmesi için temp bir dosyaya yazılması gerekiyor. (Kendi bilgisayarımıza)
İsterseniz ftp'ye yükleme işlemi bittikten sonra lokaldeki rarlı dosyayı silebiliriz.
İyi çalışmalar.
