Localroot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün Programı Aldım Şuan Kullanıyorum Çok Memnun Kaldım.. Tavsiye ederim
İşinize yaradığına sevindim. Umarım kimse yedeksiz kalmaz.