• 21-09-2012, 15:21:17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende almayı düşünüyordum fakat erenalizm adlı arkadaşın yorumları beni biraz korkuttu bir arkadaş gelip teleon hakkında doğru dürüst yorum yapana kadar beklesin bakalım takipteyim...
  • 21-09-2012, 20:46:43
    ARKADASLAR YOGUNLUKTAN DOLAYI NETE GIREMIYORUM. BEN KIMSEYE ZORLA BIRSEY SATMADIM. KONUDADA BELIRTTIGIM GIBI URUNUN ARKASINDAYIM. TEKNOLOJIK URUN YAZILIMSAL SORUNLAR OLABILIR. BENI ARADIKARINDA ILK LAFIM GERI YOLLAYIN DEGISEYIM DIYORUM. GERI ODEME SOZ KONUSU DEIL. SIPARIS UZERINE ALIYORUM. SEN BANA PM VE MSJ OLARAK PARAYA SIKISTIGINI SOYLEDIN VE CIHAZ ELINE ULASMADAN GERI ODEME ISTEDIN. BENDE GERI ODEME YAPAMAM DEDIM. SUAN GERI ODEME YAPMAM ICIN KONUDA ATIP TUTTUN. BENIM ICIN SORUN DEIL ISTEDIGINIZI YAZIN. URUNUN ARKASNDAYM VE DEGISIMINI YAPARIM. bazi akilli ve cok zeki arkadaslar tuketici hakkina fln gidin demis. siz ciddimisiniz yoksa kamera sakasi felan mi yapiyorsun? az mantikli.cvp verin neyin faturasini keseyim. fatura kesicem v.s mi yaziyorda ben kesmedim. cok bilmislere yazacak cok.sey varda neyse.. telefonum acik arayan ulasiyor her dakka kimseyi magdur etmiyorum. alan alir almayanda almaz bu kadar basit. tok saticiyim. bundan kazanacgm 3-5 kar benm icin onemli degil. tek istedigim bu fiyata bu kalitede urune sahip olmanizdi
  • 21-09-2012, 20:54:28
    Erenalizm hocam umarım şanssızığına denk gelmiştir de yeni gelen telefonda bu tip sorunlarla karşılaşmassın.
  • 21-09-2012, 20:56:34
    Üyeliği durduruldu
    GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ARKADASLAR YOGUNLUKTAN DOLAYI NETE GIREMIYORUM. BEN KIMSEYE ZORLA BIRSEY SATMADIM. KONUDADA BELIRTTIGIM GIBI URUNUN ARKASINDAYIM. TEKNOLOJIK URUN YAZILIMSAL SORUNLAR OLABILIR. BENI ARADIKARINDA ILK LAFIM GERI YOLLAYIN DEGISEYIM DIYORUM. GERI ODEME SOZ KONUSU DEIL. SIPARIS UZERINE ALIYORUM. SEN BANA PM VE MSJ OLARAK PARAYA SIKISTIGINI SOYLEDIN VE CIHAZ ELINE ULASMADAN GERI ODEME ISTEDIN. BENDE GERI ODEME YAPAMAM DEDIM. SUAN GERI ODEME YAPMAM ICIN KONUDA ATIP TUTTUN. BENIM ICIN SORUN DEIL ISTEDIGINIZI YAZIN. URUNUN ARKASNDAYM VE DEGISIMINI YAPARIM. bazi akilli ve cok zeki arkadaslar tuketici hakkina fln gidin demis. siz ciddimisiniz yoksa kamera sakasi felan mi yapiyorsun? az mantikli.cvp verin neyin faturasini keseyim. fatura kesicem v.s mi yaziyorda ben kesmedim. cok bilmislere yazacak cok.sey varda neyse.. telefonum acik arayan ulasiyor her dakka kimseyi magdur etmiyorum. alan alir almayanda almaz bu kadar basit. tok saticiyim. bundan kazanacgm 3-5 kar benm icin onemli degil. tek istedigim bu fiyata bu kalitede urune sahip olmanizdi
    Fatura kesmeden ürün mü satıyorsun yani yazdıklarından bunu mu anlayalım?
  • 21-09-2012, 20:57:34
    GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ARKADASLAR YOGUNLUKTAN DOLAYI NETE GIREMIYORUM. BEN KIMSEYE ZORLA BIRSEY SATMADIM. KONUDADA BELIRTTIGIM GIBI URUNUN ARKASINDAYIM. TEKNOLOJIK URUN YAZILIMSAL SORUNLAR OLABILIR. BENI ARADIKARINDA ILK LAFIM GERI YOLLAYIN DEGISEYIM DIYORUM. GERI ODEME SOZ KONUSU DEIL. SIPARIS UZERINE ALIYORUM. SEN BANA PM VE MSJ OLARAK PARAYA SIKISTIGINI SOYLEDIN VE CIHAZ ELINE ULASMADAN GERI ODEME ISTEDIN. BENDE GERI ODEME YAPAMAM DEDIM. SUAN GERI ODEME YAPMAM ICIN KONUDA ATIP TUTTUN. BENIM ICIN SORUN DEIL ISTEDIGINIZI YAZIN. URUNUN ARKASNDAYM VE DEGISIMINI YAPARIM. bazi akilli ve cok zeki arkadaslar tuketici hakkina fln gidin demis. siz ciddimisiniz yoksa kamera sakasi felan mi yapiyorsun? az mantikli.cvp verin neyin faturasini keseyim. fatura kesicem v.s mi yaziyorda ben kesmedim. cok bilmislere yazacak cok.sey varda neyse.. telefonum acik arayan ulasiyor her dakka kimseyi magdur etmiyorum. alan alir almayanda almaz bu kadar basit. tok saticiyim. bundan kazanacgm 3-5 kar benm icin onemli degil. tek istedigim bu fiyata bu kalitede urune sahip olmanizdi
    hocam senin ile ilgili zaten bir sorun söz konusu değil ancak ürün hakkında daha detaylı bir inceleme yada yorum yapılsa alacaklar için daha iyi olur...Ayrıca üründe menüler orjinal iphone ile birebir mi? Şöyle bir telefona bakan biri çakma olup olmadığını anlar mı?
  • 21-09-2012, 22:22:42
    CreativeGFX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura kesmeden ürün mü satıyorsun yani yazdıklarından bunu mu anlayalım?
    Sen bu son yazdığımdan sonra mı anlıyabildin bunu mu anlayayım?
  • 21-09-2012, 22:34:37
    Bir mesaja bir cevap alamadım.
    Vay be.
  • 22-09-2012, 07:54:07
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir mesaja bir cevap alamadım.
    Vay be.
    gozumden kacmis olabilir hocam neydi sorununuz nete pek gitemiyorum
  • 22-09-2012, 08:22:17
    Hocam bir mesaj atmıştım bende. Dönüş yapmama nedeniniz nedir?

    Üstteki mesaja gözümden kaçmış demişsiniz belki buda öyle neyse burdan tekrar yazayım.

    Sanalpazar satışınız varsa link alabilirmiyim. Bir arkadaşıma ileteceğim büyük ihtimalle alıcaktır.

    iyi çalışmalar