ARKADASLAR YOGUNLUKTAN DOLAYI NETE GIREMIYORUM. BEN KIMSEYE ZORLA BIRSEY SATMADIM. KONUDADA BELIRTTIGIM GIBI URUNUN ARKASINDAYIM. TEKNOLOJIK URUN YAZILIMSAL SORUNLAR OLABILIR. BENI ARADIKARINDA ILK LAFIM GERI YOLLAYIN DEGISEYIM DIYORUM. GERI ODEME SOZ KONUSU DEIL. SIPARIS UZERINE ALIYORUM. SEN BANA PM VE MSJ OLARAK PARAYA SIKISTIGINI SOYLEDIN VE CIHAZ ELINE ULASMADAN GERI ODEME ISTEDIN. BENDE GERI ODEME YAPAMAM DEDIM. SUAN GERI ODEME YAPMAM ICIN KONUDA ATIP TUTTUN. BENIM ICIN SORUN DEIL ISTEDIGINIZI YAZIN. URUNUN ARKASNDAYM VE DEGISIMINI YAPARIM. bazi akilli ve cok zeki arkadaslar tuketici hakkina fln gidin demis. siz ciddimisiniz yoksa kamera sakasi felan mi yapiyorsun? az mantikli.cvp verin neyin faturasini keseyim. fatura kesicem v.s mi yaziyorda ben kesmedim. cok bilmislere yazacak cok.sey varda neyse.. telefonum acik arayan ulasiyor her dakka kimseyi magdur etmiyorum. alan alir almayanda almaz bu kadar basit. tok saticiyim. bundan kazanacgm 3-5 kar benm icin onemli degil. tek istedigim bu fiyata bu kalitede urune sahip olmanizdi
hocam senin ile ilgili zaten bir sorun söz konusu değil ancak ürün hakkında daha detaylı bir inceleme yada yorum yapılsa alacaklar için daha iyi olur...Ayrıca üründe menüler orjinal iphone ile birebir mi? Şöyle bir telefona bakan biri çakma olup olmadığını anlar mı?