• 07-09-2012, 18:42:46
    GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayir ama cok kaliteli olacak
    Şuanda internette dolaşan flash ve hoparlor yerleri orjinal s3 ile farklı olan modelden değil galiba.
  • 07-09-2012, 18:47:45
    benimki tamamen orjinal kasa ve kaliteli ozellik
  • 07-09-2012, 20:14:14
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Sipariş etmiş olduğum telefon bugün elime geçti. Telefon hakkındaki görüşlerim.
    İnterneti, kamerası, video ve resim çekimi, telefon arası geçişler ve özellikle dokunmatiği süper şekilde ayarlanmış.
    Şu anda bir kaç adet uygulama yükledim ve hepsini de sorunsuz çalıştırdı. Almak isteyenlere tavsiye ederim. İlgi ve yardımları içinde ayrıca teşekkür ederim.
  • 07-09-2012, 21:41:08
    Arkadaş şunun detaylı özellikleri yazmak ne kadar zormuş?
  • 07-09-2012, 22:38:28
    Arayüze bakınca bi Orjinal iPhone kullanıcısı olarak söylüyorum videoda gördüğüm kadarıyla birebir yapmışlar
  • 08-09-2012, 00:05:11
    İnternet ayarlarını nereden yapacaz hocam paket aldımda.
  • 08-09-2012, 00:27:35
    C4N
    Üyeliği durduruldu
    Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet ayarlarını nereden yapacaz hocam paket aldımda.
    Marketten APN TURKEY indir kur. Ordaki bi butona basınca otomatik yapıyor.
  • 08-09-2012, 09:52:36
    C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marketten APN TURKEY indir kur. Ordaki bi butona basınca otomatik yapıyor.
    Olmadı.
  • 08-09-2012, 17:26:23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ürünün sar değerini hala öğrenemedik?