• 04-09-2012, 23:24:05
    #82
    arkadasa facebook adresimi gonderdim resimleri birazdan alip eklerim
  • 04-09-2012, 23:24:43
    #83
    Android markete girip istediğimiz dosyayı indiriyor mu ?
  • 04-09-2012, 23:29:23
    #84
    buyrun resimlere bakabilirsiniz
    imgur.com/a/KHBvB
  • 04-09-2012, 23:31:40
    #85
    Birşey daha sormak istiyorum . İmei kalitesizmiş ben sürekli internet kulanıyorum . Sıkıntı olurmu ?
  • 04-09-2012, 23:36:55
    #86
    Üyeliği durduruldu
    Ram kaçmış resimlerden anlayamadım
  • 04-09-2012, 23:42:52
    #87
    smarty17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşey daha sormak istiyorum . İmei kalitesizmiş ben sürekli internet kulanıyorum . Sıkıntı olurmu ?
    hayir olmaz sadece 3gli konusmak icin 3gli imei atcan

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:39:46 -->-> Daha önceki mesaj 23:37:34 --

    smarty17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android markete girip istediğimiz dosyayı indiriyor mu ?
    evet indiriyorsun android soncta

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:42:52 -->-> Daha önceki mesaj 23:39:46 --

    Fikirsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ram kaçmış resimlerden anlayamadım
    valla benden bukadar Yemi. ederim siz alin faydasini gorun diye ugtastim dokunmatigi bile orjinalle aynidir
  • 05-09-2012, 00:17:12
    #88
    urun çok güzelmiş android olmasıda daha güzel cihazın tam markası ne oluyor ?
  • 05-09-2012, 00:22:09
    #89
    Şu anda kendim orjinal İphone 4S kullanıyorum ekran kalitesi menü geçişleri ve ios işletim sistemi birebir aynı galiba beni şaşırttı diyebilirim. bu çinliler den korkulur valla
  • 05-09-2012, 00:23:06
    #90
    Üyeliği durduruldu
    3G'li imei atınca ne kadar süre garanti veriyorsunuz? Ürün 3G destekliyormu Alacak gibiyim biraz detay soruyorum kusura bakmayın.