• 03-09-2012, 15:59:26
    #1
    telefon forum dışından bir arkadaşa satılmıştır.
  • 03-09-2012, 16:02:02
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sizdeki ürünün arkalı önlü fotoğrafını çekip koyabilir misiniz?
  • 03-09-2012, 16:05:18
    #3
    Hocam, evde sadece kamera iphone 3gste var. Ama biraz beklerseniz eski bir dijital kamera vardı evde onu bulup fotoları atıcam, hemen.
  • 03-09-2012, 16:07:22
    #4
    cihazın herhangi bir sorunu var mı ? resim görebilir miyiz ? istanbul içi alabilirim telefonu
  • 03-09-2012, 16:33:56
    #5
    cihazda bir sorun yok sadece arka kasada apple logosu biraz soyulmuş, şuan bir dijital kamera buldum açmaya çalışıyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:33:56 -->-> Daha önceki mesaj 16:18:54 --

    arkası biraz bulanık çıktı 2 kere çektim 2side böyle galiba logo parlayınca tam çekmiyor. istenilirse telefon içerisinden uygulamalar vb şeylerde çekilir.
  • 03-09-2012, 19:29:13
    #6
    fiyat 450 TL olarak güncellendi.
  • 03-09-2012, 19:32:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    totherblack@hotmail.com eklerseniz görüşelim
  • 03-09-2012, 19:33:46
    #8
    ekledim hocam umarım size satılır.
  • 03-09-2012, 19:35:53
    #9
    Fiyat normal , ama sahibinden.com dakilerin piyasadan haberi yok sanırım. Artık birçok teknoloji mağzası müthiş indirimler yapıyor.