cihazda bir sorun yok sadece arka kasada apple logosu biraz soyulmuş, şuan bir dijital kamera buldum açmaya çalışıyorum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:33:56 -->-> Daha önceki mesaj 16:18:54 --
arkası biraz bulanık çıktı 2 kere çektim 2side böyle galiba logo parlayınca tam çekmiyor. istenilirse telefon içerisinden uygulamalar vb şeylerde çekilir.