• 03-09-2012, 20:10:53
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı satışlar burak.
  • 03-09-2012, 20:15:20
    #11
    teşekkür ederim.tOtherBlack arkadaşla fiyat konusunda anlaştık ancak ilk kargo ödeme şeklinde alırım dedi. ben sadece ilk ödeme sonra kargo şeklinde yollayabilirim.
  • 03-09-2012, 21:01:45
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı satışlar.
  • 03-09-2012, 21:04:05
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı satışlar fiyat çok iyi bence
  • 03-09-2012, 23:18:35
    #14
    teşekkürler. telefon hiç bir zaman bozuk paralı bir cebe konulmamıştır.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:18:35 -->-> Daha önceki mesaj 22:04:22 --

    arka kasayı beğenmeyenler için:

    http://urun.gittigidiyor.com/cep-tel...urunl-62335333
  • 04-09-2012, 19:41:46
    #15
    telefon forum dışından bir arkadaşa satılmıştır.