• 03-09-2012, 13:29:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba,

    90lı yıllar ve öncesini hafızasında tutanlar hatırlayacaktır, tipitip adında bi sakız vardı. zamanında çok meşhurdu. bu sakız kent tarafından üretilirdi.
    bu sakızdan arıyorum. çiğnenebilir olması gerekmiyor. yeterki tipitip marka sakız olsun. kaç adet olduğunun önemi yok. yeterki bulabileyim. hepsini alabilirim.

    eğerki elinizde tipitip marka sakız varsa, ya da bakkallarda marketlerde ya da başka bir yerlerde bu tipitip markalı sakızı bulabilirseniz benim için alın, ben de sizden satın alayim.

    elinde olan, biyerde gören bana ulaşabilirse sevinirim.
    iyi çalışmalar.
  • 03-09-2012, 13:33:30
    #2
    zor sanmıyor

    kolleksiyoncularda olabilir

  • 03-09-2012, 13:36:15
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam kırtasiyede birebir aynısı vardı ama şaka sakızıydı çiğnediğinizde tükürürseniz kıpkırmızı kan benzeri çıkıyordu. Paket birebir aynı tadıda çok benziyor ama şaka sakızıydı bakarım isterseniz.
  • 03-09-2012, 13:45:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    necro06 aklımızda olsun şimdilik.
  • 03-09-2012, 13:47:01
    #5
    ghurjhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba,

    90lı yıllar ve öncesini hafızasında tutanlar hatırlayacaktır, tipitip adında bi sakız vardı. zamanında çok meşhurdu. bu sakız kent tarafından üretilirdi.
    bu sakızdan arıyorum. çiğnenebilir olması gerekmiyor. yeterki tipitip marka sakız olsun. kaç adet olduğunun önemi yok. yeterki bulabileyim. hepsini alabilirim.

    eğerki elinizde tipitip marka sakız varsa, ya da bakkallarda marketlerde ya da başka bir yerlerde bu tipitip markalı sakızı bulabilirseniz benim için alın, ben de sizden satın alayim.

    elinde olan, biyerde gören bana ulaşabilirse sevinirim.
    iyi çalışmalar.
    kavga ettiğimi bilirim o sakız için
  • 03-09-2012, 13:50:06
    #6
    okul müdürü bu adama benziyor diye adını ipitip koymuştuk görünce gülesim geldi
  • 03-09-2012, 13:50:48
    #7
    http://b1108.hizliresim.com/11/8/15/6256.gif

    Hatırladığım son tipi en sonlarda bu tip poşete koydular
  • 03-09-2012, 14:02:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    aliny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kavga ettiğimi bilirim o sakız için
    şu anda ciddi ciddi 25 yaşında aynı şeyi yapabilirim.
  • 03-09-2012, 14:34:42
    #9
    Olay ne acaba, merak ettim Bir yerde gördüm sanki ama hatırlayamadım şimdi, hatta bunlar hala satılıyormu yahu demiştim kendi kendime.