Hocam kırtasiyede birebir aynısı vardı ama şaka sakızıydı çiğnediğinizde tükürürseniz kıpkırmızı kan benzeri çıkıyordu. Paket birebir aynı tadıda çok benziyor ama şaka sakızıydı bakarım isterseniz.