ghurjhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba,

90lı yıllar ve öncesini hafızasında tutanlar hatırlayacaktır, tipitip adında bi sakız vardı. zamanında çok meşhurdu. bu sakız kent tarafından üretilirdi.
bu sakızdan arıyorum. çiğnenebilir olması gerekmiyor. yeterki tipitip marka sakız olsun. kaç adet olduğunun önemi yok. yeterki bulabileyim. hepsini alabilirim.

eğerki elinizde tipitip marka sakız varsa, ya da bakkallarda marketlerde ya da başka bir yerlerde bu tipitip markalı sakızı bulabilirseniz benim için alın, ben de sizden satın alayim.

elinde olan, biyerde gören bana ulaşabilirse sevinirim.
iyi çalışmalar.
kavga ettiğimi bilirim o sakız için