• 22-08-2012, 21:48:55
    #1
    Googital.com
    Merhaba arkadaşlar,

    kablosuz klavye almak istiyorum ve bi ürün gözüme çarptı.

    tavsiye edermisiniz?



    http://urun.gittigidiyor.com/bilgisa...lavye-63015269


    veya başka tavsiyeleriniz varmı acaba?
  • 22-08-2012, 23:05:40
    #2
    Microsoft'un 800 NANO klavyesini kullanıyorum memnunum
  • 22-08-2012, 23:06:22
    #3
    kablosuzlardan uzak dur hocam napıcan kısa kablolu al bi tane yeterde artar
  • 22-08-2012, 23:15:43
    #4
    ErkanEkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kablosuzlardan uzak dur hocam napıcan kısa kablolu al bi tane yeterde artar
    Aynen katılıyorum

    ben şahsen bilgisayardan uzakta kullanacaksan klavyani kablosuz al derim
    diğer türlü zaten monitörün dibinde uzaktan kullanmayacaksan kablosuz klavye ye gerek yok ne de gereksiz radyasyona
  • 22-08-2012, 23:32:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tamamen sana kalmış birşey klavye ama ben olsam almazdım.
    1. Enter tuşu küçük
    2. Sağ tarafta tuş takımı yok (rakamlar)
    3. ve Playstation 3 için yapılmış olması.

    Bence hiç düşünme alt götür:

    http://www.logitech.com/tr-tr/color-.../keyboard-k360

    En büyük özelliklerinden biri Logitech Unifying teknolojisini desteklemesi. Kısaca bu teknolojiyi destekleyen her ürün için tek bir USB kullanırsınız. Tuşlarıda son derece yumuşak ve sessiz çalışır. Yazdıkça yazasınız geliyor
  • 22-08-2012, 23:36:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu forumu işte bu yüzden seviyorum, herkes bedavadan fikir vermeyi ve ezbere konuşmayı o kadar çok seviyor'ki. Hocam resmini paylaştığınız ürün bende var ve ben çok memnunum ama küçük bir sorun var, resimde'ki klavye PS3 için. Ben'de PS3 için aldım, eğer bilgisayar için alacaksan resimde'ki klavye olmaz. Kablosuz klavye meselesine gelince, kablosuz klavye radyasyon falan yaymaz için rahat olsun. Yaklaşık 10 yıldır bilgisayarda'da logitech kablosuz kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum, şu an kullandığım model K510 ve kesinlikle tavsiye ederim. Özellikle satış sonrası hizmet konusunda logitech 10 numara, kalitesi zaten tartışılmaz.

    Konu dışı

    Eskiden mavi bilgisayar vardı, bende ilk kablosuz seti oradan almıştım ama garanti belgesini ve faturasını kaybettim. Ben bu seti alalı yaklaşık 2 sene falan olmuştu'ki mause'u düşürdüm ve bozuldu, hem ben düşürmüştüm hemde garanti belgesi ve faturası olmadığı için garanti süresi hakkında bir fikrim yoktu. Mavi bilgisayar bir gece'de ortadan kaybolduğu için başvuracak bir yer yoktu, ben öylesine bir mail attım logitech'e. Ertesi gün beni İRLANDA'dan aradılar, TÜRKİYE sorumlusu ve TÜRKİYE ile ilgili ofis İRLANDA merkezliymiş. Arayan kişinin adı Hakan'dı ve TÜRKÇE'si gayet bozuktu, benden mause'un içinde'ki seri numarasının resmini istedi. Bende resmi çekip mail ile gönderdim, resimle beraber mail'e düşürdüğümü'de yazdım. Ertesi gün tekrar aradılar ve garanti süresinin dolduğunu ama İSVİÇRE depo'dan yeni mause'un kargoya verildiğini söylediler. İnanmak gerçekten imkansızdı, benden kaynaklı bir sorun ve garanti süresi dolmuş bir cihaz ama buna rağmen yenisi gönderildi, üstelik uçak kargo ile 24 saatte bana teslim edildi. O günden beri logitech ürünlerini kullanırım ve çok şükür şimdiye kadar hiç servis ihtiyacım olmadı ama eğer gerekirse göreceğim yaklaşımı biliyorum. Bu vesile ile bir kez daha kendilerine buradan teşekkür ederim.
  • 22-08-2012, 23:36:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Logitech ürünlerine güvenebilirsin, tavsiye ederim...

    Bende MX 1100 mouse var içinde pil varmı yokmu unuttum Logitech'den önce 3-5 günde bir yeni pil takmam gerekiyordu şimdi 5-6 ay hatta 10 ay pili gidiyor...
  • 22-08-2012, 23:37:24
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    microsoft 800 modeli klavye+mouse 80 tl di sanırım 1 senedir kullanıyorum 10 numara 5 yıldız.
  • 22-08-2012, 23:37:59
    #9
    Üyeliği durduruldu
    theescape adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumu işte bu yüzden seviyorum, herkes bedavadan fikir vermeyi ve ezbere konuşmayı o kadar çok seviyor'ki. Hocam resmini paylaştığınız ürün bende var ve ben çok memnunum ama küçük bir sorun var, resimde'ki klavye PS3 için. Ben'de PS3 için aldım, eğer bilgisayar için alacaksan resimde'ki klavye olmaz. Kablosuz klavye meselesine gelince, kablosuz klavye radyasyon falan yaymaz için rahat olsun. Yaklaşık 10 yıldır bilgisayarda'da logitech kablosuz kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum, şu an kullandığım model K510 ve kesinlikle tavsiye ederim. Özellikle satış sonrası hizmet konusunda logitech 10 numara, kalitesi zaten tartışılmaz.

    Konu dışı

    Eskiden mavi bilgisayar vardı, bende ilk kablosuz seti oradan almıştım ama garanti belgesini ve faturasını kaybettim. Ben bu seti alalı yaklaşık 2 sene falan olmuştu'ki mause'u düşürdüm ve bozuldu, hem ben düşürmüştüm hemde garanti belgesi ve faturası olmadığı için garanti süresi hakkında bir fikrim yoktu. Mavi bilgisayar bir gece'de ortadan kaybolduğu için başvuracak bir yer yoktu, ben öylesine bir mail attım logitech'e. Ertesi gün beni İRLANDA'dan aradılar, TÜRKİYE sorumlusu ve TÜRKİYE ile ilgili ofis İRLANDA merkezliymiş. Arayan kişinin adı Hakan'dı ve TÜRKÇE'si gayet bozuktu, benden mause'un içinde'ki seri numarasının resmini istedi. Bende resmi çekip mail ile gönderdim, resimle beraber mail'e düşürdüğümü'de yazdım. Ertesi gün tekrar aradılar ve garanti süresinin dolduğunu ama İSVİÇRE depo'dan yeni mause'un kargoya verildiğini söylediler. İnanmak gerçekten imkansızdı, benden kaynaklı bir sorun ve garanti süresi dolmuş bir cihaz ama buna rağmen yenisi gönderildi, üstelik uçak kargo ile 24 saatte bana teslim edildi. O günden beri logitech ürünlerini kullanırım ve çok şükür şimdiye kadar hiç servis ihtiyacım olmadı ama eğer gerekirse göreceğim yaklaşımı biliyorum. Bu vesile ile bir kez daha kendilerine buradan teşekkür ederim.
    Eğer Logitech Wireless Keyboard K360 için konuşuyorsanız pc'de kullanan arkadaşlarım var gayet memnunlar...