Konu
Kablosuz klavye kullanan?
22-08-2012, 23:37:24
#8
nukeci
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
microsoft 800 modeli klavye+mouse 80 tl di sanırım 1 senedir kullanıyorum 10 numara 5 yıldız.