Bu forumu işte bu yüzden seviyorum, herkes bedavadan fikir vermeyi ve ezbere konuşmayı o kadar çok seviyor'ki. Hocam resmini paylaştığınız ürün bende var ve ben çok memnunum ama küçük bir sorun var, resimde'ki klavye PS3 için. Ben'de PS3 için aldım, eğer bilgisayar için alacaksan resimde'ki klavye olmaz. Kablosuz klavye meselesine gelince, kablosuz klavye radyasyon falan yaymaz için rahat olsun. Yaklaşık 10 yıldır bilgisayarda'da logitech kablosuz kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum, şu an kullandığım model K510 ve kesinlikle tavsiye ederim. Özellikle satış sonrası hizmet konusunda logitech 10 numara, kalitesi zaten tartışılmaz.

Konu dışı

Eskiden mavi bilgisayar vardı, bende ilk kablosuz seti oradan almıştım ama garanti belgesini ve faturasını kaybettim. Ben bu seti alalı yaklaşık 2 sene falan olmuştu'ki mause'u düşürdüm ve bozuldu, hem ben düşürmüştüm hemde garanti belgesi ve faturası olmadığı için garanti süresi hakkında bir fikrim yoktu. Mavi bilgisayar bir gece'de ortadan kaybolduğu için başvuracak bir yer yoktu, ben öylesine bir mail attım logitech'e. Ertesi gün beni İRLANDA'dan aradılar, TÜRKİYE sorumlusu ve TÜRKİYE ile ilgili ofis İRLANDA merkezliymiş. Arayan kişinin adı Hakan'dı ve TÜRKÇE'si gayet bozuktu, benden mause'un içinde'ki seri numarasının resmini istedi. Bende resmi çekip mail ile gönderdim, resimle beraber mail'e düşürdüğümü'de yazdım. Ertesi gün tekrar aradılar ve garanti süresinin dolduğunu ama İSVİÇRE depo'dan yeni mause'un kargoya verildiğini söylediler. İnanmak gerçekten imkansızdı, benden kaynaklı bir sorun ve garanti süresi dolmuş bir cihaz ama buna rağmen yenisi gönderildi, üstelik uçak kargo ile 24 saatte bana teslim edildi. O günden beri logitech ürünlerini kullanırım ve çok şükür şimdiye kadar hiç servis ihtiyacım olmadı ama eğer gerekirse göreceğim yaklaşımı biliyorum. Bu vesile ile bir kez daha kendilerine buradan teşekkür ederim.