Tamamen sana kalmış birşey klavye ama ben olsam almazdım.
1. Enter tuşu küçük
2. Sağ tarafta tuş takımı yok (rakamlar)
3. ve Playstation 3 için yapılmış olması.
Bence hiç düşünme alt götür:
http://www.logitech.com/tr-tr/color-.../keyboard-k360
En büyük özelliklerinden biri
Logitech Unifying teknolojisini desteklemesi. Kısaca bu teknolojiyi destekleyen her ürün için tek bir USB kullanırsınız. Tuşlarıda son derece yumuşak ve sessiz çalışır. Yazdıkça yazasınız geliyor