Merhaba,
iPhone 3G veya 3GS arıyorum, kesinlikle ekranda çizik veya ölü pixel vb olmamalıdır. Orjinal iPhone arıyorum, onun kalitesinde veya farklı bir telefon aramıyorum.
Uygun olursa fiyat alacağım veya anlaşılırsa; iPhone 2G ile de takas edebiliriz (Üstüne extrasını ödenir) (iPhone 2G tek bir sorunu yoktur ve temizdir)
iPhone 3G - 3GS
11
●827
- 14-12-2010, 19:48:44iphone 3gs var. 3 Aylık telefon, 1 yıl garantisi mevcut. 32 gb. Telefon çok temiz hiç bir eksiği yoktur. Tüm aksesuarlar içinde hatta araç şarj kiti 2 adet kılıfı ve 2 adet kulaklık mevcuttur. Telefonu bir avukat arkadaşım kullanıyor. Hiç bir problemi eksiği yoktur. iphone 4 işletim sistemi yüklüdür. Son versiyonudur.
- 14-12-2010, 19:51:41Üyeliği durdurulduFiyatı pm atar mısınız ?Must4f4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garantisi var mı ? fiyat biraz yüksek geldi; ama indirim yaparsanız uygunda olursa alabilirim. (iPhone 4 r10 da 1100 liraya satılmış çünküzeynelkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 14-12-2010, 23:30:37Üyeliği durduruldu3g alma dostum 3Gs al kesinlikle, bilgin olsun.
- 15-12-2010, 01:29:511100 Liraya satılan iPhone4'ün garantisi yok + sim kilit jb si çıkmamış durumda.zeynelkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zeynelkoc'un satmış olduğu iPhone 3gs 16 GB ve Beyaz renk olmasından dolayı 900 tl olması normal fiyatlarda bence.
)